HomeSponsorsSponsor worden?

Sponsor worden?

Uw bedrijf als sponsor

Wilt u met uw bedrijf iets doen voor de kinderen van SBR? Uiteraard kan dat! SBR is voor haar werk afhankelijk van giften. Uw gift is voor ons dus zeer waardevol.

Hieronder volgen enkele suggesties voor uw bedrijf.

• Stel een naamfonds op. U kunt binnen SBR een naamfonds instellen. De middelen uit dit fonds, dat de naam draagt van uw bedrijf, worden binnen SBR besteed aan de criteria die u daarvoor hebt gesteld. U stelt de voorwaarden, wij voeren het in uw naam uit. Zo geeft u namens uw bedrijf structurele steun aan SBR.
  • Sponsoring in natura. Wilt u uw expertise aanbieden ten behoeve van SBR? Uw vakkennis, maar ook uw product of dienst kan voor SBR zeer welkom zijn.
  • Schenking. U kunt een door u te bepalen bedrag schenken aan SBR. Het geld wordt dan besteed aan de algemene doelstelling van SBR.
  • Acties of evenementen. U kunt een bedrijfsactie op verschillende manieren invullen. Alle initiatieven, groot of klein, met het doel SBR financieel te steunen zijn meer dan welkom. Wellicht ontvangt u bij een afscheid binnen uw bedrijf liever een donatie ten behoeve van SBR in plaats van cadeaus? Of wilt u ons helpen in het communiceren van onze boodschap? Wij wisselen graag van gedachten over de mogelijkheden.

Op dit moment zijn wij op zoek naar bedrijven die ons kunnen helpen bij de verbouwing/aanpassing van het lokaal. Wilt u ons (in natura) sponsoren met uw bedrijf? Geeft u dit dan door via het contactformulier, dan nemen wij z.s.m. contact met u op.