HomeDoneren & actiesActies

Acties

U kunt ons ook direct financieel steunen via IBAN: NL67RABO0149355181  t.n.v. Stichting Bram Ridderkerk.

OBS de Botter haalt € 1.900,- op voor SBR tijdens sponsorloop

Botter

De kinderen van OBS de Botter hebben tijdens de sponsorloop wel heel erg hun best gedaan. Daarom werd er vandaag niet 1, maar werden er 2 cheques uitgereikt. Samen met de Kinderboerderij mochten we ieder een cheque van €1900,- in ontvangst nemen!

OBS de Piramide haalt € 2.400,- op voor SBR

Piramide

De kinderen van OBS de Piramide hebben tijdens een speciale feestdag heel hard hun best gedaan om dit fantastische bedrag aan SBR te kunnen doneren.

Pasgetrouwd stel haalt tijdens bruiloft € 250,- op voor SBR

Vandaag kregen we een wel heel spontane verrassing van dit pasgetrouwde stel. Zij kwamen maar liefst € 250,- overhandigen in de klas van SBR! Dit mooie bedrag hebben zij tijdens hun trouwdag opgehaald voor SBR. Bedankt voor dit mooie initiatief en we hopen dat jullie een onvergetelijke trouwdag hebben gehad. We wensen jullie veel geluk samen.

Expositie Fotograaf Richard Sinte Maartensdijk levert SBR € 250,- op

kunstVan 16 april t/m 9 mei 2014 was de middenbeuk van het gemeentehuis te Ridderkerk ingericht met een fotomix uit de portfolio van de Ridderkerkse fotograaf Richard Sinte Maartensdijk. In het gemeentehuis was een diverse verzameling van beelden te zien van o.a artiesten bands uit binnen en buitenland, genomineerde fashion en hairstyling foto's en portretten. Tijdens de expositie was het mogelijk een bod uit te brengen op de beelden. Alle beelden werden per opbod verkocht en de helft van de opbrengst van deze expositie / verkoop is ten goede gekomen aan Stichting Bram Ridderkerk.

Rally voor Stichting Bram brengt € 18.500,- op

SVD2509-1

Zaterdag 5 april werd in Ridderkerk en omstreken de Frank De Jong Memorial Classic & Open Rally gereden. Bijna 60 enthousiaste oldtimer bezitters en rally rijders reden met hun klassieker of cabriolet mee. Een bonte stoet prachtige auto’s trok door de regio. Doel van het evenement was geld inzamelen voor Stichting Bram (SBR).

Marjon de Vries, oprichtster van SBR, ontving een cheque van €18.500,- dat dankzij de bijna 60 equipes en maar liefst 55 regionale bedrijven bijeen werd gebracht. En er was nog een grote verrassing: de heer Peter Camping van de Nederlandse Stichting voor het Gehandicapte Kind (NSGK) verdubbelde het bedrag naar totaal €18.500,-.

Henk Dokter, Ridderkerks locoburgemeester en wethouder, gaf ‘s ochtends op 9 uur het startschot op het Koningsplein in het centrum van Ridderkerk. Het prachtige maar uitdagende parcours bracht de rallyrijders langs de mooiste plekjes in de wijde omgeving van Ridderkerk naar Nieuwerkerk aan den IJssel, Bodegraven en via Krimpen aan den IJssel weer terug naar Ridderkerk. Ook het zonnetje scheen volop waardoor de stemming buitengewoon goed was tijdens deze geweldige sportieve en feestelijke dag.

Emma (6 jaar) bedenkt zelf een actie en haalt €4,45 op voor de kinderen van Stichting Bram!IMG 6155

Opeens stond dit schattige meisje voor de deur. Ze had een klein portemonneetje bij zich met daarin €4,45. Dit bedrag heeft ze helemaal zelf voor de kinderen van SBR bij elkaar gespaard door allerlei klusjes voor anderen te doen.

Lieve Emma, bedankt voor jouw bijdrage. We zijn er heel erg blij mee en gaan er mooie bellenblazen voor de kinderen van kopen. Kom je dan zelf ook een keer bij ons meespelen?

Darters gooien € 750,- bij elkaar voor SBR

dartbord1

Zaterdag 28 september 2013 is er een SBR-darttoernooi georganiseerd. De opbrengst van dit toernooi is volledig ten goede  aan Stichting Bram Ridderkerk gekomen.

Na de prijsuitreiking heeft de band Monday Special opgetreden.

Stichting Dada golft € 12.825,- bij elkaar voor SBR

DaDa

Tijdens het jaarlijkse golftoernooi gingen om 13.00 uur ruim 90 golfers van start tijdens de DaDa Golfdag 2013. Met veel enthousiasme en inzet is er deze dag € 22.500,00 bijeengebracht. Een deel hiervan gaat naar Stichting Bram in Ridderkerk.

Na afloop van het toernooi werd Marjon de Vries van Stichting Bram naar voren geroepen om een prachtige cheque van € 12.825,- in ontvangst te nemen. Met dit bedrag kan men een snoezelruimte realiseren bij Stichting Bram.

Vrijwilligers SBR halen € 1009,97 op tijdens collecte Pinkstermarkt

IMG 2843Zaterdag 18 mei hebben vrijwilligers tijdens de Pinkstermarkt in Ridderkerk gecollecteerd. Hiermee hebben zij een totaalbedrag van €1009,97 opgehaald voor Stichting Bram Ridderkerk.

OBS de Bosweide haalt € 750,- op voor SBR

P3086191Door de verkoop van zelfgemaakte kaarten hebben de kinderen van obs de Bosweide dit mooie bedrag opgehaald voor SBR. Namens alle kinderen en leerkrachten mocht Bram vorige week de cheque in ontvangst nemen.

Steun SBR door lid te worden van de Vriendenloterij!

Foto

Van elk lot gaat 50% naar SBR. Daarnaast maak je zelf ook elke maand kans op leuke prijzen zoals dagjes uit, vakanties, auto's, geldprijzen, etc. En het leuke is ook, dat je je prijs mag delen met andere vrienden!

Meedoen kan via https://clubs.vriendenloterij.nl/

Namens Stichting Bram Ridderkerk alvast bedankt!

PS Als je al meespeelt met de Vriendenloterij kun je SBR als Goed Doel instellen.

Stubbe bv doneert € 2.500,- aan SBR !

StubbeBV2Dit jaar is Stichting Bram Ridderkerk tot Goed Doel gekozen door Stubbe bv uit Gouda. Hierdoor heeft SBR het schitterende bedrag van   € 2.500,- mogen ontvangen. Uiteraard zijn wij hier ontzettend blij mee en willen we Stubbe bv via deze weg hartelijk bedanken voor hun gift.

SBR-hardloopteam haalt € 3.775,00 op tijdens Amsterdam Marathon!Marathon

Op initiatief van Tim Willems hebben 15 kanjers op 21 oktober 2012 (een deel van) de Amsterdam Marathon gerend voor SBR. Samen hebben zij een fantastisch bedrag opgehaald! Het doet ons erg goed om te zien dat zoveel mensen SBR steunen.

TVM FOUNDATION doneert € 1.500,00 aan SBR!

IMG 5805

Tijdens de jaarlijkse Ridders van de Weg manifestatie van TVM mocht Marjon de Vries namens Stichting Bram een cheque van €1.500,- in ontvangst nemen.

SenW haalt €1.548,00 op voor Stichting Bram Ridderkerk!

546615 480910348594809 1491400983 nSenW organiseert dit evenement vanuit haar rol als maatschappelijk ondernemer. Zij ziet het als haar taak om verdiensten terug te geven aan de burgers van Ridderkerk door met regelmaat evenementen te organiseren waarbij ontmoeting van jong en oud centraal staat. Daarnaast ondersteunt SenW graag (lokale) initiatieven door (delen van) opbrengsten van haar activiteiten te schenken aan een goed doel. Voor Ridderkerk Beach 2012 is Stichting Bram Ridderkerk gekozen. Een lokaal initiatief vanuit een visie die ervan uitgaat dat mensen met en zonder meervoudige beperkingen samen de maatschappij vormen.

Studio Koekepeer doneert vrolijke schilderijen aan SBR!

Studio Koekepeer

Bedankt voor de schilderijen. We gaan er een mooi plekje voor reserveren in de klas!

Nieuwe printer voor SBR!

PrinterFred & Carla hebben een nieuwe Ricoh Aficio SPC222sf printer gedoneerd aan SBR!!

Bedankt!!