Frank de Jong Memorial Classic & Open Rally brengt € 30.000,- op!

Op zaterdag 4 april 2015 reden we voor de zevende keer de Frank de Jong Memorial Classic & Open Rally. De dag begon met een hartelijk ontvangst in het Pannenkoekenhuis Oosterpark. Na een koud en nat startschot gingen de 55 teams op weg. Gaandeweg klaarde het weer op, kwam er zelfs een zonnetje en gingen veel dakjes van de prachtige bolides open.

Rotary Ridderkerk-de Waal organiseert Frank de Jong Memorial Classic & Open Rally voor Stichting Bram!

Op zaterdag 4 april 2015 organiseert Rotary Ridderkerk-de Waal​ voor de zevende keer de Frank de Jong Memorial Classic & Open Rally. De organisatie is inmiddels in volle gang en ook dit jaar belooft het een prachtig parcours te worden met een gezellig, culinair, sportief en (hopelijk) zonnig programma!

Rally voor Stichting Bram brengt € 18.500,- op

Afgelopen zaterdag 5 april werd in Ridderkerk en omstreken een bijzondere rally gereden: de Frank De Jong Memorial Classic & Open Rally. Bijna 60 enthousiaste oldtimer bezitters en rally rijders reden mee met hun klassieker of cabriolet. Een bonte stoet prachtige auto’s trok door de regio. Doel van het evenement was geld inzamelen voor Stichting Bram.

OBS de Botter haalt € 1.900,- op voor Stichting Bram tijdens sponsorloop

De kinderen van OBS de Botter hebben tijdens de sponsorloop wel heel erg hun best gedaan. Daarom werd er vandaag niet 1, maar werden er 2 cheques uitgereikt. Samen met de Kinderboerderij mochten we ieder een cheque van €1900,- in ontvangst nemen!