Vrijwilligers halen €1009,97 op tijdens Pinkstermarkt voor Stichting Bram!

Zaterdag 18 mei hebben vrijwilligers tijdens de Pinkstermarkt in Ridderkerk gecollecteerd. Hiermee hebben zij een totaalbedrag van €1009,97 opgehaald voor Stichting Bram Ridderkerk.

Naast de collecte konden de bezoekers van de markt mooie Stichting Bram-bekers en potlodensets aanschaffen. Bij de aanschaf van een setje potloden kregen de kinderen een formulier waaraan een speciale tekenactie is verbonden. De volledige opbrengst van de verkoop en de collecte wordt besteed aan de aanschaf van een echte "Snoezeldraak" en nieuw ontwikkelingsmateriaal. Speelgoedwinkel Petit Passe Partout heeft die dag Stichting Bram gesponsord door 10% van het verkochte speelgoed te doneren aan Stichting Bram. Bij deze willen we Breda Print, Petit Passe Partout, de vrijwillers en de gulle gevers bedanken voor hun bijdrage!

Wat doen wij?

Ieder kind wil naar school. Ook als je niet-leerplichtig bent door een (ernstig) meervoudige beperking. Stichting Bram runt een bijzondere klas in een reguliere basisschool in Ridderkerk.

T: 06 - 28 78 58 60
E: info@stichting-bram.nl