Doe mee! Sponsor ook de Stichting Bram-lopers tijdens de TCS Amsterdam Marathon en steun Stichting Bram!

Op initiatief van Tim Willems hebben inmiddels aardig wat mensen zich opgegeven om op 21 oktober 2012 (een deel van) de Amsterdam marathon te gaan rennen voor Stichting Bram!

Wilt u de sportieve kanjers sponsoren voor een totaalbedrag dan kan dat binnenkort onder andere via Ideal met een link op deze pagina. Over de andere mogelijkheden om de renners te sponsoren volgt binnenkort meer informatie. De opbrengst gaat volledig naar speciaal ontwikkelingsmateriaal voor de kinderen van Stichting Bram.

Enthousiast geworden en wil je zelf ook nog meedoen voor Stichting Bram? Geef je dan op voor de TCS Amsterdam Marathon via Amsterdam Marathon. Er zijn verschillende afstanden mogelijk, maar let op, wees er wel snel bij! Vergeet niet om je naam via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. aan ons door te geven zodat je als renner kunt worden geregistreerd.

We hopen natuurlijk ook dat er zo veel mogelijk fans op de dag zelf aanwezig kunnen zijn in Amsterdam om onze lopers aan te moedigen. Hou de site in de gaten voor waar wij als Stichting Bram langs het parcours gaan staan supporten.

Vragen, goede ideeën? Neem gerust contact op met Mark van Hoek Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ovv Amsterdam Marathon of via tel.nr 06-42081284.

Hopelijk tot 21 oktober in Amsterdam!!

Wat doen wij?

Ieder kind wil naar school. Ook als je niet-leerplichtig bent door een (ernstig) meervoudige beperking. Stichting Bram runt een bijzondere klas in een reguliere basisschool in Ridderkerk.

T: 06 - 28 78 58 60
E: info@stichting-bram.nl