Klik op de afbeelding voor een grote versie

Organisatie

De stichting bestaat uit een Raad van Toezicht en een Bestuur. Het bestuur heeft een directeur aangesteld die verantwoordelijk is voor de dagelijkse leiding van de stichting. Alle ledendoen hun werk geheel op vrijwillige basis.

Zorgbrede governancecode

Ondanks dat we een zeer kleine zorgorganisatie zijn, nemen we binnen Stichting Bram Ridderkerk de Zorgbrede Governancecode uiterst serieus. Er wordt veel zorg besteed aan het implementeren van de code binnen de stichting. Stichting Bram Ridderkerk streeft naar een cliëntgerichte, veilige en betaalbare zorg die geleverd wordt via een doelmatige en transparante bedrijfsvoering.

De volgende documenten via deze website te downloaden:

Stichting Bram is op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die affiniteit met de doelgroep hebben en graag bij ons in de klas willen komen helpen.
Wilt u met uw bedrijf iets doen voor de kinderen van Stichting Bram? Uiteraard kan dat! Stichting Bram is voor haar werk afhankelijk van giften. Uw gift is voor ons dus zeer waardevol.
Wat geweldig dat u Stichting Bram wilt steunen!