UW BEDRIJF ALS SPONSOR?

Wilt u met uw bedrijf iets doen voor de kinderen van Stichting Bram? Uiteraard kan dat! Stichting Bram is voor haar werk afhankelijk van giften. Uw gift is voor ons dus zeer waardevol. Hieronder volgen enkele suggesties voor uw bedrijf.

• Stel een naamfonds op. U kunt binnen Stichting Bram een naamfonds instellen. De middelen uit dit fonds, dat de naam draagt van uw bedrijf, worden binnen Stichting Bram besteed aan de criteria die u daarvoor hebt gesteld. U stelt de voorwaarden, wij voeren het in uw naam uit. Zo geeft u namens uw bedrijf structurele steun aan SBR.
  • Sponsoring in natura. Wilt u uw expertise aanbieden ten behoeve van Stichting Bram? Uw vakkennis, maar ook uw product of dienst kan voor Stichting Bram zeer welkom zijn.
    Schenking. U kunt een door u te bepalen bedrag schenken. Het geld wordt dan besteed aan de algemene doelstelling van Stichting Bram.
  • Acties of evenementen. U kunt een bedrijfsactie op verschillende manieren invullen. Alle initiatieven, groot of klein, met het doel SBR financieel te steunen zijn meer dan welkom. Wellicht ontvangt u bij een afscheid binnen uw bedrijf liever een donatie ten behoeve van Stichting Bram in plaats van cadeaus? Of wilt u ons helpen in het communiceren van onze boodschap? Wij wisselen graag van gedachten over de mogelijkheden.
  • In natura. Op dit moment zijn wij op zoek naar bedrijven die ons kunnen helpen bij de verbouwing/aanpassing van het lokaal. Wilt u ons (in natura) sponsoren met uw bedrijf? Geeft u dit dan door via het contactformulier, dan nemen wij z.s.m. contact met u op.
Image
Stichting Bram is op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die affiniteit met de doelgroep hebben en graag bij ons in de klas willen komen helpen.
Wat geweldig dat u Stichting Bram wilt steunen!

Wat doen wij?

Ieder kind wil naar school. Ook als je niet-leerplichtig bent door een (ernstig) meervoudige beperking. Stichting Bram runt een bijzondere klas in een reguliere basisschool in Ridderkerk.

T: 06 - 28 78 58 60
E: info@stichting-bram.nl