TEUN is de winnaar van de Stichting Bram-tekenwedstrijd!

Teun (3 jaar) heeft de tekenwedstrijd van Stichting Bram gewonnen. Vanwege de vele mooie tekeningen die wij hebben ontvangen is er besloten om blindelings een winnaar te trekken.

De mooie tekening van Teun kwam daarbij als winnende tekening naar voren. Gefeliciteerd Teun en bij het speelgoedwinkeltje Petit Passe Partout (Vlietlein 190 in Ridderkerk) ligt er een cadeaubon ter waarde van €7,50 voor je klaar! De tekeningen van alle kinderen die hebben meegedaan met de wedstrijd kunt u bekijken in onze fotogalerij.