Expositie Fotograaf Richard Sinte Maartensdijk levert Stichting Bram € 250,- op

Van 16 april t/m 9 mei 2014 was de middenbeuk van het gemeentehuis te Ridderkerk ingericht met een fotomix uit de portfolio van de Ridderkerkse fotograaf Richard Sinte Maartensdijk.

In het gemeentehuis was een diverse verzameling van beelden te zien van o.a. artiesten bands uit binnen en buitenland, genomineerde fashion en hairstyling foto's en portretten. Tijdens de expositie was het mogelijk een bod uit te brengen op de beelden. Alle beelden werden per opbod verkocht en de helft van de opbrengst van deze expositie / verkoop is ten goede gekomen aan Stichting Bram Ridderkerk.