Stichting Bram-hardloopteam haalt € 3.775,00 op tijdens Amsterdam Marathon!

Zondag 21 oktober was het dan eindelijk zo ver. Na maandenlang trainen en voorbereiden gingen de renners van het Stichting Bram-hardloopteam hun uitdaging aan.

's Ochtends vroeg om 7:00 uur vertrokken de eerste renners en hun support richting Amsterdam. Daar aangekomen waren het Raymond en Bjorn die als eerste van start gingen voor de hele marathon. Samen met hun begeleiders Ed en Joeri (inclusief kaarten en fietsen) gingen zij rond 9:30 uur van start. We hadden een mooi plekje in de eerste bocht gevonden om ze aan te moedigen en Bram genoot van alle bedrijvigheid en muziek om zich heen.

Nadat alle deelnemers van de hele marathon waren gestart was het de beurt aan de renners van de 8 km. Ook hier deden een aantal deelnemers van het Stichting Bram-team aan mee. Dieni, Fahrad en Loes waren zo hard van start gegaan, dat we ze helaas tijdens onze aanmoedingspoging hebben gemist. Elvera hebben we wel van start zien gaan en die was er duidelijk klaar voor!

Om 13:30 uur gingen de deelnemers van de halve marathon van start. Samen met de bikkels van de 8 km stonden we klaar om de renners aan te moedigen. Omdat de Stichting Bram-deelnemers in verschillende vakken moesten starten kwamen ze mooi in groepjes voorbij. Tim opende het aanmoedigingsgejuich door als eerste te passeren. Een aantal minuten later kwamen Corné en Mark voorbij gerend gevolgd door de meidengroep van Leandra, Karola en Mariella. Marieke en Christa stonden in de laatste startvakken en sloten de rij. Toen alle deelnemers voorbij waren gekomen vertrokken de supporters naar het Vondelpark om de deelnemers daar verder aan te moedigen. Raymond en Bjorn waren inmiddels al gefinisht!

Na het Vondelpark was het Olympisch Stadion het eindstation van de lopers. Moe maar voldaan kwamen de deelnemers van het Stichting Bram-team daar binnen. Wat een prestatie hebben ze met z'n allen geleverd! De een glunderde nog meer van trots dan de ander. Maar zij zijn niet de enige die een mooie prestatie hebben geleverd.

Namens Stichting Bram wil ik namelijk ALLE MENSEN ENORM BEDANKEN die deze kanjers en daarmee ook Stichting Bram hebben gesponsord. Samen hebben jullie een fantastisch bedrag opgehaald van maar liefst € 3.775,00 !! Daarnaast hebben de mannen van Breda Print de hardloopshirts gratis voorzien van een mooie print! Het doet ons erg goed om te zien dat zoveel mensen Stichting Bram steunen.

Met dankbare groet namens Stichting Bram,

Marjon