Rotary Ridderkerk-de Waal organiseert Frank de Jong Memorial Classic & Open Rally voor Stichting Bram!

Op zaterdag 4 april 2015 organiseert Rotary Ridderkerk-de Waal​ voor de zevende keer de Frank de Jong Memorial Classic & Open Rally. De organisatie is inmiddels in volle gang en ook dit jaar belooft het een prachtig parcours te worden met een gezellig, culinair, sportief en (hopelijk) zonnig programma!

Wanneer: zaterdag 4 april
Starttijd: 9.00 uur
Eindtijd: circa 22.00 uur (of 18.00 excl. diner)
Tarief/donatie: €165 (of €115 excl. diner) per equipe van 2 personen
Inschrijven: http://www.rotary-ridderkerkdewaal.nl/activiteiten/rco-rally-2015/

Meedoen met een gewone auto kan ook. De opbrengst van deze dag wordt verdubbeld door de NSGK voor het gehandicapte kind​ voor het gehandicapte kind en zal gedoneerd worden aan Stichting Bram Ridderkerk!